Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wszystkie towary przed wysyłką są przez nas dokładnie pakowane, streczowane, a następnie oklejane specjalną firmową taśmą, która gwarantuje, że paczka nie była otwierana przez osoby trzecie. Mimo to mogą zdarzyć się sytuacje w których to kurier uszkodził paczkę podczas transportu. Dlatego też zaleca się otwarcie przesyłki i kontrola jakości towaru przy spedytorze firmy kurerskiej. W takim przypadku prosimy nie odbierać paczki i skontaktować się z nami drogą telefoniczną (22 100 50 89) lub mailową (info@kiosk-express.pl). Natychmiast po otrzymaniu uszkodzonego towaru wysyłamy nowy nieuszkodzony - lub w przypadku braku towaru na magazynie, bądź Państwa rezygnacji zwrócimy wartość zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy.
Jeżeli odebrali Państwo towar uszkodzony nie sprawdzając go przy kurierze, prosimy o bezpośredni kontakt z firmami kurierskimi. Firmę kurierską jaką dostarczona została paczka można sprawdzić na pokwitowaniu odbioru lub w mailu, w którym wysłaliśmy potwierdzenie realizacji zamówienia.
Kurier zobowiązany jest dokonać oględzin przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia i wystawić "Raport Szkody". Do oględzin paczki należy pozostawić ją w stanie nienaruszonym (nie usuwać firmowej taśmy, folii, wypełniaczy itd.). Po spisaniu dokumentu należy odesłać uszkodzony produkt do Kiosk-Express S.C. (na adres: Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice), dołączając "Raport Szkody", wszystkie załączone akcesoria, kserokopię faktury VAT, gwarancję. Koszt przesyłki w tym wypadku ponosi klient. Po otrzymaniu uszkodzonej paczki oraz decyzji o zgłoszonej reklamacji Dział Obsługi Klienta Kiosk-Express S.C. skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów dalszego postępowania.
1.2 Przesyłka niekompletna
Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem lub stwierdzono rozbieżność w zawartości do faktury należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem tel. (0 22) 100 50 89.
2. Reklamacja towaru
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancje producenta lub importera. W przypadku wadliwego towaru należy postępować według warunków gwarancyjnych zawartych w dokumencie.
Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Kiosk-Express S.C. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji, należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (0 22) 100 50 89 lub za pomocą formularza kontaktowego. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:
Kiosk-Express Sp. z o.o. ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice z dopiskiem REKLAMACJA
Do dostarczanego produktu należy załączyć oryginalne opakowanie, dowód zakupu (fakturę) oraz oświadczenie z opisem uszkodzenia i roszczeniami wobec producenta.
3. Zwrot towaru
Zgodnie z „Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271), mają Państwo prawo w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny.
W naszym sklepiej oferujemy możliwość zwrotu w terminie dłuższym niż przewidziany w ustawie tj. do 30 dni.
Przed dokonaniem zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. (0 22) 100 50 89.
Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie zawierające informację o sposobie zwrotu wpłaty za zakup towaru. Tylko wówczas gwarantujemy terminowy zwrot kosztu towaru. Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.
W przypadku zwrotu towaru przesyłkę należy kierować na adres:
Kiosk-Express Sp. z o.o. ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice z dopiskiem ZWROT TOWARU
Faktura korygująca zostanie wystawiona w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Kiosk-Express, a następnie przesłana listem poleconym.Do pobrania formularz zwrotu towaru:
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.