Regulamin
Wstęp

§ 1 Sklep internetowy kiosk-express.pl, zwany dalej Sklepem, stanowi ofertę sprzedaży internetowej firmy
Kiosk-Express Sp. z o.o. , 46-022 Zawada, ul. Klonowa 6; NIP 991-047-25-16, REGON 160347219


§ 2 Sprzedaż odbywa się za pomocą strony internetowej www.kiosk-express.pl, zwanej dalej Stroną.

§ 3 Regulamin określa zasady nabywania produktów w Sklepie. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ 4 Oferowane produkty są fabrycznie nowe i wolne od wad.

§ 5 Podane na stronie ceny są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT.

§ 6 Zamieszczone na stronie produkty, wraz z cenami nie są ofertą handlową w rozumieniu prawa handlowego. Niektóre z podanych cen są cenami orientacyjnymi brutto i podlegają negocjacji.

Zamówienia

§ 7 Zamówienia złożone w sklepie realizowane są do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty ( przelew online, tradycyjny)

§ 8 Sklep kiosk-express.pl oferuje następujące formy płatności: przedpłata (na konto bankowe bądź poprzez PAY-u), wysyłka za pobraniem oraz płatność w punkcie odbioru osobistego sklepu.

§ 9 Odbiór osobisty, zamówionych produktów jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu, w godzinach 9-16:00 przy ul. Ozimskiej 2A w Chrząstowicach obok Opola.

§ 10 Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pomocą firm kurierskich. Koszty wysyłki pokrywa klient, zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w zakładce „wysyłka”. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki pobraniowej, bądź trzeciej – bezskutecznej próby jej doręczenia, przed następnym zamówieniem w sklepie klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów powrotnego przewozu paczki.

§ 11 Sklep zastrzega sobie prawo, wycofania zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych. W wypadku przedpłaty za produkt, kwota anulowanej transakcji zwracana jest na konto kupującego do 7 dni roboczych.

§ 12 Promocje w sklepie nie sumują się, o ile zasady nie mówią inaczej.

§ 13 Domyślnie, do wszystkich paczek dodawana jest FVAT wystawiona na dane klienta podane przy rejestracji w sklepie.

§ 14 Operatorem płatności jest Autopay S.A.
        Typy obsługiwanych kart płatniczych:
        Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
        W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony
        na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
 
Gwarancja oraz rękojmia

§ 15 Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo zwrotu towaru, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu oraz odstąpieniu umowy zawartej na odległość. Klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt, wraz ze stosownym oświadczeniem oraz numerem konta bankowego na jaki ma zostać zwrócona kwota zakupu.


§ 16 W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).

§ 17 Dostępne w sklepie produkty objęte są dwuletnią, bądź pięcioletnią (znaczek P - premium na liście produktów) gwarancją jakości. W wypadku wystąpienia wad materiałowych, w okresie miesiąca od dnia wykrycia wady kupujący ma prawo do nieodpłatnej naprawy produktu, a jeśli jest to niemożliwe, jego wymiany.

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancje producenta lub importera. W przypadku wadliwego towaru należy postępować według warunków gwarancyjnych zawartych w dokumencie.

Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Kiosk-Express S.C. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji, należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (0 22) 100 50 89 lub za pomocą formularza kontaktowego. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:

Kiosk-Express Sp. z o.o.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem REKLAMACJA


Inne

§ 18 Dane podane przy rejestracji w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klientom przysługuje prawo uzupełniania oraz sprostowania danych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne bądź nieprawdziwe

§ 19 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu. Zmiany stają się wiążące od daty wprowadzenia ich na stronę informacyjną sklepu w zakładce "regulamin".
 
 
 

data ostatniej aktualizacji: 13.11.2018r.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl