Kiosk-Express Sp. z o.o. , 46-022 Zawada, ul. Klonowa 6; NIP 991-047-25-16, REGON 160347219
§ 2 Sprzedaż odbywa się za pomocą strony internetowej www.kiosk-express.pl, zwanej dalej Stroną.
§ 3 Regulamin określa zasady nabywania produktów w Sklepie. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§ 4 Oferowane produkty są fabrycznie nowe i wolne od wad.
§ 5 Podane na stronie ceny są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT.
§ 6 Zamieszczone na stronie produkty, wraz z cenami nie są ofertą handlową w rozumieniu prawa handlowego. Niektóre z podanych cen są cenami orientacyjnymi brutto i podlegają negocjacji.
§ 8 Sklep kiosk-express.pl oferuje następujące formy płatności: przedpłata (na konto bankowe bądź poprzez PAY-u), wysyłka za pobraniem oraz płatność w punkcie odbioru osobistego sklepu.
§ 9 Odbiór osobisty, zamówionych produktów jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu, w godzinach 9-16:00 przy ul. Ozimskiej 2A w Chrząstowicach obok Opola.
§ 10 Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pomocą firm kurierskich. Koszty wysyłki pokrywa klient, zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w zakładce „wysyłka”. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki pobraniowej, bądź trzeciej – bezskutecznej próby jej doręczenia, przed następnym zamówieniem w sklepie klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów powrotnego przewozu paczki.
§ 11 Sklep zastrzega sobie prawo, wycofania zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych. W wypadku przedpłaty za produkt, kwota anulowanej transakcji zwracana jest na konto kupującego do 7 dni roboczych.
§ 12 Promocje w sklepie nie sumują się, o ile zasady nie mówią inaczej.
§ 13 Domyślnie, do wszystkich paczek dodawana jest FVAT wystawiona na dane klienta podane przy rejestracji w sklepie.
Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony
§ 16 W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).
§ 17 Dostępne w sklepie produkty objęte są dwuletnią, bądź pięcioletnią (znaczek P - premium na liście produktów) gwarancją jakości. W wypadku wystąpienia wad materiałowych, w okresie miesiąca od dnia wykrycia wady kupujący ma prawo do nieodpłatnej naprawy produktu, a jeśli jest to niemożliwe, jego wymiany.
Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Kiosk-Express S.C. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji, należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (0 22) 100 50 89 lub za pomocą formularza kontaktowego. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:
Kiosk-Express Sp. z o.o.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem REKLAMACJA
§ 19 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu. Zmiany stają się wiążące od daty wprowadzenia ich na stronę informacyjną sklepu w zakładce "regulamin".